Vertrouwenspersoon

De vertrouwenscontactpersoon van de club is een belangrijke schakel voor het sociaal veilig maken van de sportomgeving.

Onze club vindt het belangrijk dat iedereen met vragen, twijfels, opmerkingen of klachten hier met iemand over kan praten. Daarvoor hebben we een vertrouwenscontactpersoon aangesteld. Een vertrouwenscontactpersoon is binnen TPV Simpelveld het eerste aanspreekpunt voor iedereen die iets kwijt wil over alles wat te maken heeft met grensoverschrijdend gedrag. Onze vertrouwenscontactpersoon is er voor iedereen op de club: van sporter tot vrijwilliger en toeschouwer.

De vertrouwenscontactpersoon luistert graag naar jouw verhaal, geeft advies en verwijst je door, mocht dit nodig zijn. Daarnaast helpt de vertrouwenscontactpersoon het bestuur bij de preventie van grensoverschrijdend gedrag en het stimuleren van een sociaal veilige sportomgeving voor iedereen.

In contact komen met de vertrouwenscontactpersoon? Wij stellen je graag voor:

Meta Creusen

Tel. +31681026618 / e-mail vcp@tpvsimpelveld.nl